søndag 5. januar 2014

Mat for Meis

Ustoppelig regn i januar. 
Brødsjøvann stiger og går over sine bredder. 


Jeg burde kanskje ha valgt den høye modellen av de støvlene jeg fikk til jul... *smil* 



Småfuglene må jo ha litt mat, og lar seg ikke stoppe av litt (eller mye) regn. 
Henger man ut meiseboller, så kommer det meiser: Kjøttmeis og Blåmeis. kanskje det kommer flere fuglearter om jeg legger ut litt mer variert mat som solsikkefrø og sånn........






De er gode til å spise, og det tok ikke mange dagene før alt var spist opp, så jeg måtte henge opp nye. Jeg tror det lille treet med 6 meiseboller hadde over 30 fugler på samme tid! Litt vanskelig å telle, for de sitter ikke still så lenge av gangen, he, he.  
Sultne små fjærdotter det der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar