onsdag 10. april 2013

Jeg tror jeg tror på sommeren

Det er fremdeles veldig kaldt, men jeg tror at våren og sommeren kommer
- snart.
Nå har vi jo flyttet til leilighet i Oslo, så det blir spennende å se om jeg kan få til noe fint på den 
terrassen vi har utenfor stua vår.
Det er en ganske stor hellelagt plass som vi deler med naboene i leiligheten ved siden av vår. 
Nesten midt på plassen er det en kuppel som er takvindu for rommet i første etasje. 
Mot nord har vi en høy murvegg til nabohuset. Vi har god plass til utemøbler og krukker med planter.

Akkurat nå er det ingenting her, men jeg tenker at det snart endrer seg. Jeg bør nok tenke på at 
plantene må kunne klare seg selv når jeg ikke er hjemme, eller hvis jeg glemmer å vanne dem.

På lørdag vil jeg til Hagemessa i Lillestrøm, og da kommer nok de gode ideene skal du se.
Og kanskje det blir noen innkjøp også.
Gleder meg.


Du kan finne info om hagemessa HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar