tirsdag 16. april 2013

Fra Figgjo

Utstillingen i vinduet til Fretex ble solgt sist lørdag.
Jeg hadde gått forbi mane ganger og sett på den. Det var særlig et servise som jeg syntes var veldig søtt.  -Og gode gammeldagse bordkniver som er gode å holde i og gode å smøre brødskiva med.
Da butikken åpnet sto det flere i kø foran døra, og det ble laget liste over det vi ønsket å kjøpe, så her var det "førstemann til mølla".
Tror kanskje jeg er litt sær, for jeg var den eneste som ønsket meg disse.



Og så fikk vi jammen 50% på alt vi kjøpte denne dagen også. Butikken skal nemlig flytte. Godt kjøp!

1 kommentar:

  1. Ja der skulle jeg gjerne ha vært gitt.
    Et flott servise. Syns ikke du er sær.
    Likte det veldig godt. Tror vi har noen tallerker
    på loppa hos oss. Men de er veldig slitte.
    Kos deg med kaffe i de flotte koppene :)

    SvarSlett