søndag 14. april 2013

Hagemessa




Jeg var på hagemessa i går.
Jeg tusla rundt og så på alt det fine som ble presentert.  Jeg fant mye som var fristende å kjøpe, og jeg fikk noen gode ideer som jeg må prøve ut denne sommeren.
Det ble ikke de store innkjøpene denne gangen. Må liksom tenke meg om mange ganger jeg. Men moro var det iallefall.
Imponerende disse to urnene, og kjempetunge!

Vaser og krukker i mange størrelser. Små engler, madonna, kors og lysestaker, fuglebad og gatelys. 
Hva med to søte alver i hagen.

1 kommentar:

  1. Alver vil jeg ikke ha.
    Er alt for mange som blander engler og alver.
    Tror det er det samme.
    Men noen flotte urner og engler kunne jeg godt tenke meg.
    Men jeg har vel egentlig ikke hage der slike ting passer så godt inn. Ønsker deg ei herlig våruke :)

    SvarSlett