tirsdag 17. april 2012

Nye knopper

Dette skulle vært på bloggen for ei uke siden, men noe mystisk skjedde....så jeg prøver igjen.

 Jeg skrev for noen dager siden om vår litt stusselige hage, men det er jo mye i naturen rundt hagen på Jeløya som er fantastisk flott og absolutt ikke stusselig!
På en liten tur sist søndag, da sola titta fram etter karftig regn, ble jeg så fasinert av alle de nydelige knoppene og nye, små bladene som kommer på alle slags trær!


Jeg kan ikke navnene på alle, men det er det kanskje noen av dere som kan.?

Nydelige farger! Lurer på hva dette kan være?

 

 Ask og Rogn

Dette er Vivendel som snor seg oppover mange av trærne på Framnes.

Hva er dette?

- og dette?

Dette tror jeg er Eik

Dette vet jeg ikke hva er. Et digert tre mellom Reier skole og Kurbadet.
 Lønn?

Fantastisk nydelige knopper sprekkferdige av liv og kraft!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar