torsdag 26. april 2012

Fra andre land

På reisene mine serjeg ofte baksiden av det glansbildet som presenteres for turistlivet. Det jeg opplever er ofte de mørke bakgatene, fattigdommen og slummen. Ganske sjelden får jeg sjanse til selv å være turist og se noe av det flotte som de ulike stedene er stolte av å vise fram. I stedet går jeg på jakt etter små skjønnheter innimellom det grå, og tar med bilder av det som jeg ser underveis.
Her kommer noen vakre eksemplarer fra Paraguay:
Bogenvilla som et stort tre i hagen på barnehjemmet i Asuncion.


Orkideer fra hotellhagen i Ciudad del Este der vi hadde seminar.

Vakre farger fra hagen i Capiata.

2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster. Sikkert ikke lett alltid å få tid til andre ting enn jobb når en er på slike reiser. Ønsker deg ei god helg.

    SvarSlett
  2. Flotte blomster! Det finnes mye vakkert innimellom det som er ødelagt og stygt.

    SvarSlett